OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 18 09:34:56 CEST 2005

Mam pocit, ze teoreticky udavana trvanlivost dat je u DVD-RAM dokonce
nejnizsi, ale v praxi se bere DVD-RAM jako nejspolehlivejsi. Duvody jsou
podle mne dva, jednak je to medium primarne urcene pro zalohy, takze se
treba pri zapisu automaticky dela verifikace, vyrazuji se bad sektory a
podobne veci (kolegovi na jednom DVD-RAMu mechanika zahlasila, ze medium je
nejake nestabilni, nastavila u nej write-protect a doporucila data prehrat,
data se pote podarilo precist bez jedine chyby). A druhak ta media zatim
nesklouzla do "spotrebniho proudu", takze jsou sice draha, ale kvalitni. Ono
mezi nama CDcka z doby, kdy stala 50 korun, prectu dodnes naprosto bez
problemu, nejake dnesni za petikacku neprectete kolikrat ani bezprostredne
po zapisu...

Dusn Dolezal