RE: Hlídač kytiček

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Duben 18 08:38:50 CEST 2005

Ja myslim, ze na to jdete spatne, elektronika je na houby, ja uznavam jedine
kytky, ktere si o vodu proste reknou. Jednu jsme doma meli, krasne kosata,
takova ta duznata, a kdyz ji dosla voda, tak povadla tak nezkutecnym
zpusobem, ze vypadala, jako par tkanicek vysicich z kvetinace. A stacilo
zalit, a za chvili zase "ztoporila" (omlouvam se vyraz, ale pripada mi
nejvystiznejsi.. :-).

Jinak celkem jednoduchy navod na podobny hlidac vysel tak nekdy pred 1-2-3?
roky v Aradiu, bylo to resene prave tim stridavym proudem. Asi bych to nekde
i nasel, ale musel bych hoooodne hledat.

Dusan Dolezal