Re: výboj v skleněné kouli

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Neděle Duben 17 16:04:51 CEST 2005

No ja tu kouli mam a mel sem ji rozdelanou, protoze mi nechce delat vyboje pri prilozeni prstu na kouli jen se udela hustejsi doutnavy vyboj , prestalo to vybojovat po nekolika mesicich. Dost me to stve protoze kvuli bleskum v kouli po prilozeni prstu sem to kupoval. Jinak normalne funguje . Je to prakticky vakuova zarovka bez vlakna . V te male kulicce uvnitr jsou kovove sponky do ktere vede drat z VN trafa , napeti nevim. Banka neni nijak pokovena, vyboj probiha mezi tou kulickou uvnitr a okolnim vzduchem.

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz