Hlídač kytiček

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Duben 17 15:33:29 CEST 2005

Zdravím,

    já tam čerpadlo dávat určitě nebudu, protože bych nezmákla udělat
mechaniku a už vůbec si nechci komplikovat život rozvodem hadic a všeho
toho možného kolem.

    Dostala jsem pár nápadů, ale nejlepší se zatím jeví píchnout do
každéh okvětináče dva "vyžhavené" uhlíky z "velkho buřta" a
vyhodnocovací elektronika v podobě jednoho či dvou tranzisotrů, prí se
uhlíky vůbec nezanášejí a kytičkám to také nevadí.

    Ještě zbývá dořešit, zda polkes vlhokosti signalizovat LEDkou a
pípátkem a nebo MCU + LCD :-D

    Tímto děkuji ctěnému osazenstvu konfery a jdu se zase učit...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Ctirad Konečný wrote:

>Chtěl jsem to také nějak elektronicky řešit, ale narazil jsem na další
>problém
>jak dodávat vodu jen té květině, která ji zrovna potřebuje. Nemyslím
>detekce,
>ale vlastní rozvod vody. (Čerpadla, ventilky, koncové spínače apod.)
>
>Nakonec to vyřešila akce v PLUSu - koupil jsem nějaké keramické kužely
>(asi za 60 Kč balení se 3-mi kusy) na automatické zalévání.
>Kužel se zapíchne do hlíny v kvěináči, naplní se vodou a zašpuntuje čepičkou
>s přívodní hadičkou. Ta vede do zásobníku (1,5 l PET). Květiny si cucají,
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 17.4.2005 15:33:37