Video Beamer

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 17 13:44:33 CEST 2005

   Nevim, docela bych se bal ze se to LCD tim svetelnym vykonem "upece".
Jak sem ted hledal ruzny informace k tomu LCD panelu co mam ja tak se ne
jednou videl na strankach vyrobcu panelu vetu ve smyslu ze se ty LCD
panely nemaji vystavovat primemu slunecnimu zareni, protoze teplo a UV
jim nedela dobre... V tom Beameru maji mezi LCD a vybojkou sklo (sklo
pokud vim UV nepropousti - nebo aspon ne tolik) a vetracky na chlazeni.
Napad kazdopadne zajimavy :o) Kdyby se mi povedlo rozjet ten LCD panel z
notasu, tak bych to asi zkusil :o) ale abych kvuli tomu kupoval a kuchal
LCDmonitor tak na to nemam $ :o/

JDrozd