Komunikace FPGA => PC pomoci LAN

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Duben 17 03:33:21 CEST 2005

Zdravim,

Neni lepsi pouzit nejaky modul, ktery jiz resi propojeni s Ethernetem?
-CharonI / CharonII kompatibilni s projektem Ethernut(HWgroup)
-Ethernut(nabizi u nas HWgroup)
-Rabbit

Napr. CharonII(ktery znam) ma dva USARTy, I2C, SPI nebo pro vetsi datovy tok
se da vyuzit paralelni brany a ridit prenos treba z FPGA(pokud by byl jeste
nutny) pres piny povesene primo na preruseni nebo klidne i opacne.
Ale hodne veci zvladne i samotny CharonII a mate zdrojaky zdarma na netu.
CharonII je postaveny na malem operacnim systemu, ktery ma podporu
protokolu:
-IP
-ARP
-ICMP
-UDP
-TCP
-DHCP
-SNTP

Ale zavisi, co tim chcete tahat a jak rychle a urcite je to alternativa
jinym smerem, nez se ptate. Asak Vase reseni by bylo v Cecku na nekolik
mesicu, aby to melo klodune vlastnosti(IP,ICMP,ARP,UDP). Ve VHDL nebo
alternativach si to neumim casove predstavit, s timto jsem nikdy nic
nedelal, ale nemyslim, ze to bude lepsi:(.

Jeste abych nezapomnel, tak je tu konstrukce minimalistickeho sitoveho clenu
od Ing. I.Ceska, tusim s AVR procesorem a jen UDP protokolem.
Bylo to na www.MCU.cz ...

S pozdravem,
		Marek Pavlu