sbirka (nejen) TV tuneru do PC

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Duben 16 18:34:31 CEST 2005

    Dobra, takze ty jumpery (0=rozpojeny, 1=zkratovany):

W1 - FM-Radio I/O address
   0 - 284-285h (default)
   1 - 384-385h

W2, W3 - IDE address
   1,1 - IDE disabled
   0,1 - secondary IDE
   1,0 - tertiary IDE
   0,0 - quarternary IDE

W4 - IDE IRQ
   1-2 - IRQ 15 - secondary IDE
   3-4 - IRQ 12 - tertiary IDE
   5-6 - IRQ 11 - tertiary/quarternary IDE
   7-8 - IRQ 10 - quarternary IDE

W5 - amplifier/line output
   1-3 + 2-4 - amplifier
   3-5 + 4-6 - line

J5 - PC speaker-in connector

Jestli je tam stejny chip tak je pravdepodobny ze tam budete mit stejny
jumpery, ale muzou byt jinak pojmenovany... snad to pomuze. O IR tu neni
ani slovo, karta ma jenom konktory na:

antenu, line in, mic in, speaker/line out, game port (externi konektory)
IDE, wavetable upgrade, cdrom-audio, pc speake-in (interni konektory)

JDrozd