sbirka (nejen) TV tuneru do PC

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Duben 16 13:08:38 CEST 2005

    Zdravim,
mam tu manual k SF16-FMP, jestli bude zajem muzu ofotit digitalem a
poslat. Ale nic prevratneho tam neni, velka cas toho manualu se venuje
instalaci a nastaveni SW, coz asi zvladnete i bez nej. Jedine nastaveni
jumperu by se mozna mohlo hodit, ale zas to neni FMI-03 takze to muze
byt uplne jinak :o/ Vstup IR to nema, chip Vibra16 jo....

JDrozd