uVISION a umisteni STACKu

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Pátek Duben 15 14:50:54 CEST 2005

Zdravim,
mam jednoduchy (jiz funkcni) programek, ktery zatim jenom pocita cislo v
preruseni. Po prekladu jsem si vsiml, ze STACK se nastavi automaticky do RAM
hned nad toto cislo. Chtel jsem zmenit umisteni STACKu na adresu 80h.
Zadal jsem tedy v: OPTION for target.../BL51 Locate/ v okenku STACK: hodnotu
0x80
a ted to hlasi nejaky ERROR L207: Invalid name a ze to neprovede preklad.

Kde je problem?
Jedna se o 8052, zkousel napsat i 0x80-0xFF, nebo 0x20 a nic, porad stejna
hlaska.
Zrusil jsem ceske znaky v nazvech souboru, pak i pouze 8pismanny nazev.
Hledam co a jak a zatim nevim. Poradi nekdo?
Dik Zdenek