DSP audio filtr na PocketPC či DSP?

j.prachar j.prachar@i.cz
Pátek Duben 15 12:09:22 CEST 2005

Vojtěch Bubník wrote:

>< Pod cim se to bude programovat?
>< Myslim jako, jestli na tom pobezi wince, linux, nebo snad neco vlastniho?
>
>Kdyby to bylo jen pro me, tak tam dam linux. Ale z duvodu reprodukovatelnosti se to bohuzel pokusim napsat pod Windows CE. Programuju bezne pod Windows, tak si s tim snad nejak poradim.
>
>< btw, nedalo by se z toho neco vyuzit?
>< http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/
>
>Diky, podivam se na to. Pokud jeste nekdo vite o nejakych zdrojacich pod Windows CE, ktere maji co do cineni s DSP, sem s tim :-)

Neni zac, ale kdbyby ste se nudil, tak by se mi libilo kdyby se pod ten
gsplayer dalo udelat neco takovehleho:
http://www.url.ru/~copah/SpeakersSimulator.htm
(jako plugin asi, nebo primo do nej... kdyz uz to umi ekvalizer,reverb a
podobny ptakoviny, tak by se to snad taky dalo zvladnout)
tady jsou dalsi linky:
(tohle sem jeste nezkousel)
http://www.stereo-balance.net/index.php?mod=wiki&w=headplug
http://www.naivesoftware.com/software.html