Spojeni dvou MCU

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Duben 15 11:03:35 CEST 2005

No ja bych zase rekl, ze kdybych vytvarel zarizeni, u ktereho musim
minimalizovat cenu, tak bych treba pouzil nejaky MCU bez HW UARTu (kvuli
cene), jinak vezmu nejaky s UARTem. Co je to za MCU? Pokud by to byl treba
PIC (jestli to nema UART, tak je to i dost pravdepodobne), tak prechod na
jiny typ trva vetsinou tak 10 minut, prehozeni seriove komunikace na HW
dalsich 10 minut (nebo pul hodiny, at nezeru), a muzete to preruseni pouzit.
A ona vam ta implementace toho bufferu taky nejaky cas zabere. Mne to teda
pripada jako nejcisci varianta. Kvuli 8 bajtum tam cpat nejake FIFO...

Dusan Dolezal