Current feedback operak

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Duben 15 07:47:20 CEST 2005

Dobrý den,

AD830 ? tuším, že to je něco takového, kdysi jsem s ním páchal nějaké
proudové zrcadlo v regulátoru pasivačního proudu...

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, April 14, 2005 9:03 PM
To: HW-news
Subject: Current feedback operak

zdravim,
mam taku otazocku :-)
Do mojho analogoveho FIR filtra, ktory prave staviam by som potreboval
aktivny sumator so sirkou pasma asi 500MHz. V tejto oblasti sa bezne
pouzivaju current feedback zosilnovace, ale zatial som s nimi nerobil
takze nemam ziadne skusenosti a matne sa mi mari ako funguju :-)
Da sa tam urobit nieco na sposob klasickeho sumatora? Bolo by dobre keby
sa vstupy navzajom nevideli, inak mozem pouzit klasicky zlucovac.
balu