Klon ICD2 nebo PRESTO ?

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Duben 14 22:13:50 CEST 2005

>  Dobrý den,

> Chci nějaký lepší programátor PICú než-li Pony prog,do oka mi
> padly dva,buď KLON ICD2 z mcu.cz nebo tohle
> http://www.asix.cz/a6_presto.htm ,můžete mi poradit co je lepší
> volba?.Děkuji

A jejej z toho bude dalši flame ...

Já, jakožto uživatel programátoru Asix Presto si jej nemohu
vynachválit, umí PIC, AVR, eCCOG, dokonce i xilinixy s tim dou
napalit. Ovladaci software je privetivyy, a az na par much i vcelku
pouzitelny. Nove verze maji i command-linovou utilitu (používám pod
WinAVR, "make program"). Jedna z prednosti je i neukonceny vyvoj a
caste aktualizace (vetsinou rozsireni soucastkove zakladny ...). Navic
je to na USB, takze to nepotrebuje spesl napajeni, nema to problemy s
chybejicimi COMy na notebooku, a ma to dokonce i opticky oddelene I/O,
s moznosti napajeni z aplikace, popripade napajeni cipu z Presta.

Mohu jen doporucit !

predtim jsem mel PICQUICK, ale ten byl takovy hamatny, a na to, co
dokazal naprogramovat v podstate drahy ...

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.

    BuFran