Rekonstrukce vzorkovaneho signalu (Re: DDS z ARadia)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Duben 14 16:31:56 CEST 2005

Kdyz uz je rec na toto tema, nevite nekdo o nejake strance (pripadne
literature), kde by byly srozumitelne a pokud mozno jednoduse popsane postupy
prevodu beznych analogovych navrhu filtru (jako Chebyschev atd.) do DSPckove
podoby?

Diky

Jakub Serych