Rekonstrukce vzorkovaneho signalu (Re: DDS z ARadia)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 14 16:31:33 CEST 2005

Zdravim,

> uplne idealni treba naozaj korigovat aj amplitudu, ale pokial pracujeme
> daleko od vzorkovacej frekvencie tak je vplyv si funkcie vacsinou
> zanedbatelny. Nove DDS umoznuju tuto vlastnost DA prevodu korigovat (aj
> 9854).

ano ano, na tuhle "zajimavost" jsem v katalogovem listu AD9854
(kterou co nevidet doufam uz osadim, OCXO a HCS12UF32 uz se nemohou
dockat spoluprace) take koukal.

Korekci amplitudy jednotlive sinusovky to pomuze, nejsem si ale zcela
jist, zda jde o spravne reseni. Koneckoncu, AD9854 mohu i modulovat,
rozmitat... potom dostane spektrum trosku na frak. Ale zde je zas
otazka, komu to vadi...

Zdar, MP