Pamet do PC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 11:28:17 CEST 2005

Uz jsem konecne neco nasel. IBN ma pekne udelanou podporu, ale moc toho tam
nepisou..  Jen CELEROM 433MHZ 128KB 64MB Neni tam uveden chipset. Drivery
atd...
Asi to rozkucham a pamet vezmu do obchodu nebo bazaru, snad na ni neco bude
napsano. Jen jestli si s vetsi pameti poradi BIOS.
Michal

>No, myslim, ze se to pozna podle patice/slotu/socketu (nebo jak by se tomu
melo rikat). Nova pamet by mela byt rozmerove podobna (= stejna delka,
stejne rozmistene klice). Na 90% tam bude SDRAM DIMM.

>Jinak neni Celeron jako Celeron, PentiumII-Celeron ma socket 370,
Pentium4-Celeron ma socket 478.

>Nejlepsi je vycist nejake typove oznaceni na mainboardu a pohledat Googlem
manual.

P.K.