DDS z ARadia

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 13 20:34:10 CEST 2005

cojaviem, napriklad dosiahnut utlm 128dB s takouto konstrukciou... Alebo
vystupny filter... Je pekny, ma vela stupnov, ale chcel by som vidiet
realnu frekvencnu charakteristiku. Su proste veci ktore sa nedaju s
pouzitou technologiou realizovat :-)
Tym potom ide dole aj maximalna generovana frekvencia, da sa vyhodit
polovica atenuatora a pod. Konstrukcia nie je zla, ale dost vyrazne by
som zlavil z deklarovanych technickych parametrov. Svoje tvrdenie mozem
v pripade poskytnutia vzorky podlozit meranim.
b.