Vkladani textu do videosignalu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 13 16:54:06 CEST 2005

 > Ale
> vkladani znaku primo pomoci MCU se spise chci vyhnout ale i to zvazuji.

Preco?
Tak to nenazvite "vkladanie znaku" ale "vysielanie po SPI", je to tak
prijatelnejsie (predpokladam, ze tie eZ8 maju SPI v nejakej forme)?
Aspon u '51 (zrejme aj u toho riesenia p.Zajica) je to najrukolapnejsie
riesenie.

Po chvili uvazovania sa Vam cely problem zmrskne na to vesanie sa na
sync, to si myslim ze treba trocha vylaborovat.

Ja osobne by som to v tomto okamihu riesil niecim ako ATMega8, mozno by
sa dokonca dalo polaborovat s internym RC oscilatorom...

wek