diplej atmel

Radim Götz radim2@infos.cz
Středa Duben 13 16:18:44 CEST 2005

Asi nejdulezitejsi je cekat na BF a obslouzit jej.
Radim
----- Original Message -----
From: "Petr Zapadlo" <zapadlo@melzer.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 13, 2005 4:14 PM
Subject: Re: diplej atmel

Dne st 13. dubna 2005 15:52 Radim Götz napsal(a):
> Tos mu teda poradil.

Ja jsem netvrdil ze mu vyresim problem, ale kdyz jsem si  s tim displejem
hral, tak tohle byby dva faktory na kterych jsem zamrzl na dost dlouhou
dobu.

nejdriv se mi nezobrazovalo nic a po te co jsem prisel na to ze casy uvedene
datasheetu musim vynasobit nejmene 2x, protoze ten klon co s nim byl osazen
displej chodil pomalu.
No a kdyz uz to koncene svitilo, tak jsem videl je 1/2 radku i kdyz byl
displej jednoradkovy musel se prepnout do dvouradkoveho rezimu.

Bohuzel pripraveny kod v asm pro 51 nemam, neb jsem to delal na PICech a kod
pro pic by mu byl na ..... (vite na co)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo