diplej atmel

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Středa Duben 13 15:41:13 CEST 2005

Dne st 13. dubna 2005 15:27 Tomáš Knajfl napsal(a):
> Ahoj jsem nováček a potřeboval bych trochu pomoc s jednořátkovým
> displejem (řadič HD 44780) nepodařílo se mě ho rozchodit, při zapnutí se
> mě rozsvítí (začerní) druhá polovina disp.. Displ. mažu primitivním
> způsobem, ale nic pořát to tam je. nevim jak nato. Děkuju za radu a
> pochopení. Pokuď byste někdo měl nějaký ukázkový program na Atmel 2051
> ,tak bych byl velmi rád.

program jsem moc nestudoval, ale par postrehu:

nektere jednoradkove displeje je treba prepnout do dvouradkoveho rezimu
protoze jinak zobrazuje jen pulku.

Na displeje je treba hooooooooooodne pomalu. Rychlou prvotni inicializaci
dosahnete toho ze se displej jen zablokuje.

navrhuji, zpomalte si to tak, at muzete jednotlive kroky pohodlne sledovat
multimetrem (jednotky sekund) a az pak to opatrne zrychlovat.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo