kope ma mixer

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 13 13:13:59 CEST 2005

Číž Jan wrote:
> Proč tam nedat nějaký mikroprocesor ???
>
> Teď vážně - přeletuj ten kondík ZA vypínač a nemusíš nic přidávat !!!

To ma tiez napadlo, ale
1. mam pocit, ze ten kondik nemusi byt pred vypinacom nahodou, pravdu
povediac, je tam este jeden rovno na motore;
2. letovat nie je moc kde, ten vypinac... Kvoli tomu som to vlastne
rozoberal, najadekvatnejsi vyraz je ******* (usetrene asi 0.5g plastu, a
"vdaka" tomu to funguje na dobre slovo).
Kopanie som mienil riesit organizacne (pokynom po vytiahnuti zo zasuvky
skratnut o kov ako to tu niekto pisal alebo po vytiahnuti
zapnut/vypnut), ale ked som to uz rozobral...

wek