OT: PCI kompatibilita

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Duben 13 13:08:13 CEST 2005

Nevite nekdo v cem byva zakopany pes u nekompatibility novych PCI karet (typicky radice USB) ve starych kompech? Podle tohohle dokumentu:

www.lavalink.com/fileadmin/newsletters/link_12_02.pdf

jsem pochopil, ze by to melo chodit, pokud sedi klice (cili nejde sparovat spatna karta se spatnym slotem). Slysel jsem, ze s tim USB radicem (karta myslim od Kouwellu) PC odmita nabootovat.

Napada me (a mozna je to i odpoved na moji otazku), ze vyrobce PCI karet mozna kasle na specifikaci, udela tam rovnou oba klice aby to slo zasunout vsude, ale ze uz to pak jaksi elektricky nefunguje, to neresi.

P.K.