kope ma mixer

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Duben 13 12:19:03 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Existuju nejake typicke hodnoty, prip. doporucenia?

No, on je zde zase zakladni problem v tom, ze GME neuvadi, co to
prodava za odpory (myslim typ/vyrobce). Obecne ale plati, ze u
klasickych "miniaturnich" odporu (velikost starych Tesla TR212, TR151, z
tech novejsich treba TR232 a TR245 na
http://www.tesla-blatna.cz/_soubory/rezistory-vrstvove-resistors-film.pdf)
je max. napeti okolo 300V (u sitoveho musite pochopitelne uvazovat
spickovou hodnotu). Nic nezkazite tim, kdyz pouzijete neco
rozmerove/vykonove vetsiho (rekneme >1W) a date jeste dva do serie, jak
uz tu nekdo psal... Stejne tak ale muzete pouzit tri nebo vice malych v
serii apod. U prumyslove elektroniky se napetove zatezovane odpory nekdy
resi tak, ze se da vetsi mnozstvi stejnych SMD do serie - je to vyrobne
a materialove jednoduche a provozne spolehlive.

> (*) chcel byt smajlik, no ale ked ich tak strasne neznasate...

Ale ne, ja je proste jen povazuju za zbytecne...

--
Jirka