kope ma mixer

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Duben 13 11:41:06 CEST 2005

Mel jsem take s jednim mixerem (jeste z byvale DDR) stejnou zkusenost.
Skutecne to kopalo a pokud mel clovek vlhke ruce, tak dokonce dost
neprijemne. Ten mixer uz se nastesti odporoucel do mixeroveho nebe, ale kdyz
jeste zil, mel jsem nacviceny zautomatizovany pohyb, kterym jsem po vytazeni
ze zasuvky koliky slusnul o kovovy vodovodni kohoutek. Nekdy (kdyz jsem ho
vytahl ve spravne fazi sinusovky) to pri tom dokonce udelalo viditelnou a
slysitelnou jiskru.

Jakub Serych