'51-tkova hadanka

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 13 09:40:39 CEST 2005

Co blbnes, ja si nepamatam detaily (ani dost zakladne) ani jeden z
procesorov na ktorych robim, a nikdy som si ani nepamatal, a nemyslim
si, ze by ma to nejako obmedzovalo.

Viac mi vadi, ze ak mam nejaky napad, tak ho nemozem hned vyskusat, ak
nemam poruke prislusny hw a nie je to vec priletovania 2 drotov.

Chcem povedat, ak mas poruke nieco o chlpok exotickejsie '51tkovite nez
AT89xxx so zapojenym seriakom, tak len napalis, pustis terminal,
pripojis kabel, zapnes, precitas vysledok, natukas.

wek

PS. Pre lenivejsich prikladam hex v povodnom zneni bez tituliek:

:10000000759852758921758DF4D28E75C8207581C9
:1000100007C0813099FDC2998508993099FDC29930
:08002000D081858199020025C1
:00000001FF