vypinani routeru

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Duben 13 09:17:56 CEST 2005

Ja mam takhle reseno vypinani vsech periferii k PeCce (tiskarna, monitor,
bedynky) pomoci optoclenu pripojeneho na napajeni z USB portu, a za nim bezne
zapojeni s triakem.

Je ovsem nejdrive potreba vyzkouset, jestli Vase PeCka (PeCky) pri vypnuti
vypinaji napajeni na USB (nektere ho tam nechavaji a u nekterych se to da
ovlivnit v SETUPu).

Pekny den

Jakub Serych