WiFi

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Duben 12 18:30:56 CEST 2005

> Od: Martin Záruba <swz@volny.cz>

> Chapu to dobre, ze pokud zapnu MAC cloning, pak vnitrni rozhrani AP vlastne
> prestane existovat, takze DHCP paket vyslany pocitacem je proste postrcen
> dal a stejne tak odpoved je vracena primo sitove karte v pocitaci?

Asi jo, ja tomu az tak hluboce nerozumim ;) Udajne pokud vypnu MAC cloning, melo by to pripojeni do bezdrat. site fungovat pro vic pocitacu - v praxi mi to nebehalo vubec.

> Vyplyva tedy z toho, ze druhy port nelze pouzit a musel by pro dva pocitace
> byt za AP router?

Psal jsem o mym Asus WL-330b, ten ma jen jeden port. Pro vic pocitacu je tutove potreba router, uspesne se mi podarilo rozbehnout pokusne router na PC (pomoci Winproxy nebo Hhproxy).

> Vzhledem k tomu, ze zmizi vnitrni rozhrani, nedostanu se ani na konfiguracni
> stranku 192.168.100.252?

U me se na to konfiguracni rozhrani. Pisu porad o tom Asusu, jak je to u Ovislinku, nevim.

P.K.