Cinitel kraceni

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Úterý Duben 12 17:52:23 CEST 2005

Ne, mam tu jednoduche zapojeni s msa obvodem ve funkci oscilatoru zaveseneho
pomoci SP5070 na 256. nasobku frekvence krystalu 5,000Mhz, neboli 1280Mhz.
50mW je jen odhad, spis z toho poleze o dost min. jelikoz za to pujdou dalsi
stupne, tak mne momentalne vykon nejak moc netrapi...

>From: "Jan Kuba" <jan.kuba@seznam.cz>

>mate tovarni modul, nebo neco homemade?
>dle tech 50mW soudim na  ATV-TX23  4 kanaly...

Co se tyka puvodniho dotazu, myslim ze se do balu poustite uplne zbytecne.
Moje otazka byla vyslovene teoreticky zamerena, balu spravne usoudil ze
nebude nutno kratit delku cinitelem kraceni daneho kabelu, ale ze
dielektrikum rezonancni frekvenci ovlivni smerem dolu, coz dokonce i
prakticky overil... co vice si prat?

Co se tyka anten, protivah a ostatniho.... neco malo o tom i vim, nakonec
stavel jsem napriklad vsechny anteny na OK0NI
viz www.qsl.net/ok0ni . A ono neco jineho je antena doma na strese a neco
jineho antena na lanovce v nadmorske vysce 800m... Napriklad klasicky
groundplane z radiotechnyky Teplice tam vydrzel v zime dva mesice, nez mu
upadaly radialy.. Mnou vyrobeny rukavovy dipol z vodovodnich trubek tam je
dodnes... nebo kolinear na 70cm, nebo trojice sfazovanych dipolu na
1,2Ghz... ale hlavne, o tom to vubec nebylo................

Tony OK1HMA