tlakoměr krve

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Duben 12 17:46:45 CEST 2005

Zdravíčko,

já bych také byla hodně zvědavá proč může být tonometr nepřesný. Ráda se
nechám poučit.

Jinak fonendoskop při měření na sobě opravdu nepotřebuju (je to s ním
přesnější ano, ale rozdíl je malý, se svojí doktorkou se vždycky schodnu
:-) ) ale ani na jiné ruce jej nutně nepotřebuju. I když tam je pak
měření opravdu orientační.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jan Kral wrote:

> Tak to by me zajimalo, jak muze byt nepresny rtutovy tonometr?
> Maximalne, ze by nekdo onu stupnici neudelal po mm, ale po nejake jine
> delce, coz se ale da lehce overit. No a bez fonendoskopu je to uplne
> jednoduche, zejmena kdyz je to na sobe.
> JK
>
>     Dobry den,
>
>     ujistuji Vas, ze rtutovym tlakomerem si presne tlak zarucene
>     nezmerite a bez fonendoskopu uz vubec ne – ten je naprosto nutny z
>     principu!
>
>     Jinak presne tlakomery mus�it jakysi certifikat o kalibraci a jsou
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 12.4.2005 17:46:55