Re: tlakoměr krve

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Úterý Duben 12 17:29:19 CEST 2005

Zdravim,

a proč by nic nenaměřila bez fonendoskopu?
přece osoba která si tlak měří sama cítí co se v manžetě děje a
hodnoty normálně odečte ze sloupce rtuti. Nepotřebuje přece slyšet
když to cítí v manžetě.
Zkoušeli jsme to a něnaměřili jsme nějak výrazné odchylky od měření s
fonendoskopem.

Rtuťový tlakoměr se mě jeví jako spolehlivjejší na měření, ale je větší.

Elektronický (OMRON?) často ukazoval špatně kvůli špatně sedící
manžetě - ta se pumpovala balónkem a upouštěla ventilem.

P.S. Dokud nevíte jaký máte tlak tak překypujete zdravím ;)

xxx