WiFi

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 12 17:08:41 CEST 2005

Take bych vam mohl oponovat a nasadit proti vasemu 30km spoji exaktni
laboratorni mereni, ale nikam by to nevedlo,  faktem je, ze ,v 1/2Mb/s modu
se citlivost vyrazne zvysuje, stejne tak je faktem, ze se na radiove casti
viditelne setrilo, ale co chcete za 45$. Reseni je klasicke nizsi citlivost
se dohani vysilacim vykonem, ktery je vyssi nez udava  vyrobce. Aproto, i
kdyz se 1120AP prodava pod hlavickou Ovislink, nejde o vyrobek tohoto
vyrobce.
Faktem je, ze jsme merili pouze dva ks, ale celkem v nasi siti provozujeme
cca 100ks 1120AP, stejne tak je faktem, ze jsem citlivost srovnaval s radii
v cenach o rad vyssi nez 1120, coz neni zrovna fer :-).

Pokud si chce nekdo pohrat tak v 1120 je 32bit MIPS procesor RTL8181, zkuste
za ty prachy sehnat modulek, ktery ma 2xEthernet, 1xWIFI,1xUARD,16MB RAM a
2MB ROM. Zde http://rtl8181.sourceforge.net/ najdete kompletni projekt
Linuxu pro toto zarizeni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Kuba
Sent: Tuesday, April 12, 2005 4:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: WiFi

Budu Vam oponovat - Ovislink a orinoko silver (PCIMCIA) byly jedine
zarizeni, ktere me fungovaly na 30 km provisornim spoji. Signal byl na
hranici ( netstumbler ) a krome orinoca tam hral pouze OVISlink 1120AP  Bylo
zkouseno celkem 8 zarizeni.
Kvanta uzivatelu z CZFREE to  muze potvrdit, citlivost je OK alespon pri
omezeni na 2MBits naprosto sqvjela :-) Mozna jste mel vadny kousek

s tim merenim mate pravdu, je to nanic, snad dalsi finmware, nicmene mereni
vzdy delam notebokem s pimcou ve slotu, takze mi to tak nevadi...
Honza