Re: W2000 pomoc!

Milan Cizek Cizek.Milan@seznam.cz
Úterý Duben 12 14:45:59 CEST 2005

> Windows zabezpečuje jenom šifrované soubory a to celkem slušně. Nezkoušel
> jsem to, ale domnívám se, že reset hesla pomocí externí utility povede
> automaticky k nevratné ztrátě obsahu zašifrovaných souborů.

Podle meho to tak neni, sifrovani se vztahuje ke konkretnimu certifikatu (zde administrator). Tato utilita meni pouze heslo, avsak vlastni SID uctu zustava stale stejny, myslim ze byste o nic neprisel. Jo neco jineho je, kdyz si pred reinstalem potrebny certifikat zapomenete vyexportovat, pak uz tedy prilis sance dostat se k sifrovanym datum nemate. :-)

Milan
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=94734