lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

aze azehw@volny.cz
Úterý Duben 12 11:30:28 CEST 2005

Co se s tím dá dělat? Tolik certifikátů na svítítko z LED se hned tak nevidí
:-))))
AZE

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 12, 2005 11:02 AM
Subject: RE: lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

Mně na tom hlavně štve vědomé lhaní:
Certifikáty které vystavil EZÚ a které potvrzují dodržení norem a shodnost
dokumentace uvádí firma BIOTHERAPY jako "Certifikát deklarující léčebnou
účinnost". Vím že vždycky táhneš s praporem do boje za svobodu podnikání.
Ale je normální svoboda lhaní zákazníkovi v oblasti léčby (byť
alternativní)? Podle mě je to hyenizmus.

Kručinský