Prosim poucte neznaleho vo VF

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Duben 11 18:07:33 CEST 2005

No, já bych nehledal problém v procesoru. Např. ve svém Kecalovi
(www.qsl.net/ok1uga) mám 2051 o kterém se říká, že je na rušení velmi
háklivý. Kecala jsem používal ve spojení s 750W vysílačem na KV i VKV a je
to naprosto hodné. Vše záleží na tom, co je okolo a jak je to udělané.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Ondrej Pribula [mailto:o.pribula@sh.cvut.cz]
Subject: Re: Prosim poucte neznaleho vo VF

Dakujem pekne za odpoved , oni tie privody v "novej vezii" uz maju asi 1 cm,
pre pripad nudze som to este vybavil LC filtrom, a urcite doplnim aj tie
pikove kondiky...Hlavne som presiel na "rozumnejsie sa chovajuce" MCU a to
ATMEGu, s nou mi to nerusilo ani na bastldoske v style "antennej techniky".