WiFi

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Duben 11 10:24:22 CEST 2005

Pujcil jsem si 15dBi antenu PMANT15-HD a AP OvisLink
WL-1120AP/client/bridge. Chci vyzkouset moznost pripojeni pres
www.cheapernet.cz jejichz AP vidim. OvisLink jsem prepnul do rezimu client,
infrastructure. Signal zachytim, zobrazi se mi cislo kanalu a MAC adresa AP.
Pokud ale pak nastavim na sitove karte, ze IP adresu ma ziskat z DHCP
serveru, jak je uvedeno na jejich strankach, dlouho se nic nedeje a pak
autokonfigurace prideli pochopitelne nespravnou adresu. Muze byt chyba v
nastaveni OvisLink? Ma byt z hlediska zadosti o prideleni IP pruchozi a tedy
IP by mi mel pridelit jejich DHCP server a OvisLink vlastne zadnou IP nema
nebo se ma chovat jako router, ktery ziska IP od jejich serveru (ale
nenapada me jak to zjistit) a me sitovce pak prideli IP jeho interni DHCP
server (ale ja jej v konfiguraci marne hledam)?

Martin Zaruba