OT: cca 15minut 3D grafiky a hudby v 64kB

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Neděle Duben 10 23:41:28 CEST 2005


> Ano, tak nejak bych to videl. Dnesni grafarny maji 
> neuveritelne vykonne enginy, za kterym se skryva mohutny 
> nadupany HW, ale taky obrovsky SW. Dale se asi bude pouzivat 
> dost Billovych knihoven.
> Ono treba ve VB se do 64kB exace da narvat taky slusny kousek 
> softwaru, ale smutne pak je, ze kdyz to chcete nainstalovat, 
> musite k tomu dodat 2MB knihovnu. Rekl bych, ze tady ty 
> knihovny budou rozprostreny od BIOSu grafarny az po windowsy.
> 
> Ale i tak JE TO NEUVERITELNE.

Ano to je. Jinak vyuziva pouze DirectX, DirectSound - konkretni funkce z
osmickove verze a GDI (d3d8.dll, dsound.dll a gdi.dll). Polygony jsou
generovane algoritmem, ale ty textury jsou mi zahadou. :-)

Milan





Další informace o konferenci Hw-list