OT: cca 15minut 3D grafiky a hudby v 64kB

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 10 20:31:42 CEST 2005

   Vim ze na CD s live linuxem (Knoppix) je neco takoveho, ale nevim
kolik kB to ma (nemam ho ted u sebe), kazdopadne sem koukal co vsechno
se da udelat v ascii. Zkousel sem tam i poustet klasicka avicka (divX) t
textmode a taky to slo. Akorat to bylo cernobily (jak to demo tak ty
avicka) i kdyz v tom demu se vyskytuje text ve smyslu "65536 colors...".
Asi za to muze nejake nastaveni toho linuxu, nevim, moc se v nem
nevyznam - ale libi se mi :o)) Koukal sem jak dou nektere veci udelat
snadno (image disku do souboru (nebo zpatky ze souboru na disk) je
otazkou jednoho radku)... Prosim jen zadnou flame tucnaci vs wokna,
stejne by to nikam nevedlo a sousta lidi by zase skripala zubama.

JDrozd

P.S. podobnych demicek je na http://www.pouet.net vic, bohuzel na mem
kompiku i to co sem posilal beha tak tak... 400MHz CPU a Riva TNT Vanta
s 16MB uz je preci jen historie...