kde sehnat usb kabel

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Neděle Duben 10 19:51:39 CEST 2005

tak kabel by jsme meli ted jeste tu pruchodku:))
Jak se vubec vresi zajisteni kabelu v panelu?
Panel je 2mm plech nebo(a) 0.5mm laminat s uhlikem s vyfrezovanou dirou. Nejde
rozdelit na dva.
Asi jen provlect kabel bez pruchodky a zajistit stahovacim paskem (pripadne
jeste zalepit) neni vhodne ze?
Sroubovaci pruchodka vypada v tomto pripade divne.

P.B.