mc33340

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Duben 10 11:54:38 CEST 2005

jakym nabijite proudem a jake baterie? dost na tom zalezi...

Pokud ted bezne baterie GP nebo Sanyo s C kolem 2-2.5Ah nabijejte je cca
1-1.5A (dejte si pozor na bezne plastove drzaky - pri techto proudech se
rychle vyhreji a prechodove odpory totalne zblbnou nabijeni). Ja osobne jsem
si z cuprexu udelal drzacek bez perek jen stazenej trema svornikama a od te
doby mam klid.
Jinak doporucuji prvnich par cyklu je projet na 1/10C po dobu 16-20h (az
budou vsechny clanky vlazne) - za prve se srovnaji a za dalsi se zformuji
(nemam to slovo moc rad) - baterie vybijejte nejlepe v cilovem zarizeni.

Jinak kamarad ma zajimavou zkusenost - nabijecka s timhle broujem mu u nej
doma - samota na na hodne dlouhe pripojce od trafa - take samovolne vypina.
Ta sama nabijecka u nej na chalupe chodi OK. Pricita to nejakym spickam,
ktere generuji velke spotrebice na te dlouhe pripojce.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz