OT: redeni silikonu

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Duben 9 16:47:46 CEST 2005

Prichy napsal(a):
> no, v hodnotach se moc nevyznam, ale chci material na vyrobu rybarskych
> gumovych nastrah (pokud neznate, bude to neco jako takove ty masky
> politiku apod.),
> a to vse co nejlevnejsi (jak jinak :-).
nevim zda je na to dobry silikonovy tmel. to by chtelo uplne jiny
material ale nevim jaky.

> Prave ted jsem bezel do kramu a koupil silikonovy olej (ve sprayi)a
> namichal to s silikonovym
> tmelem jiz zminovanym.
> Vysledek me prekvapil, je to jemnoucke, presne tak jak potrebuji (mozna
> i trochu vic),
> ale je to sama bublina a trochu to pachne :(
a jak se to jevy? vypada to jako ze to neni vytvrdle? Lepi ten material?
pokud ano tak stim nejde nic delat. Nevim jak je to u tmelu ale u
elastosilu je mozny pomer az 40 procent silikoneveho oleje. Maximalne
jsem skousel 25%. A neustale to lepilo. Jako by to nebylo vytvrdnute.
> Mozna, ze to bude dobra cesta, jen dostat ty bubliny pryc a sehnat
Jo bublinky. material je potreba odvakuovat. a po odliti do formy opet
odsat veskery vzduch. nejlepsi je to cele michat a odlivat ve vakuu.
Potom to soupnout do nejake pece na cca 90stupnu priblizne na 1 hodku je
je to vytvrdnute.
> silikonovy olej
> v lahvicce.

Pavel Prochazka.zde.cz