OT: redeni silikonu

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pátek Duben 8 21:39:23 CEST 2005

pouzivam dvouslozkovy : elastosil. K tomu se da poridit prasek na
zabarveni (zatim jsem pouzil jen cerny). pokud potrebujete mejt mekci
hmotu tak pouzit elastosil (cislo nevim) + silikonovy olej. Existuji i
hmoty tvrde - daji se potom obrabet, nebo na odlivani ruznych cudliku...

Pavel Prochazka.zde.cz