AW: Vkladani textu do videosignalu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Duben 8 16:16:16 CEST 2005

Pavel wrote:

> Dekuji, koukam, ze snad jen 2 konstrukce jsou tam popsany japonsky a
> zrovna se jedno o tu ktera me zajima, tomu rikam pech. Nicmene Vami
> popsanym postupem si urcite poradim. Uz jsem v hromade otazniku nasel
> odkazy na schemata :-)
>
> Pavel

Ak som to dobre pochopil, tak je to vlastne kompletny vidoprocesor
zasynchronizovany na sync signaly videa.
Vystup je len jednobitovy, takze nema "pozadie" (imituje sa "tien"
nejakym opozdovacim clenom).
Kedze ma pevny oscilator (nevesia sa presne na sync videa), hrozi, ze
zvisle ciary budu "rozsypane".
Na moj vkus prilis komplikovane s neadekvatnym vystupom.

wek