OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Duben 8 13:59:43 CEST 2005

No souvislost je takova, ze tehdejsim odbornikem na psychologiii byla ta
prababicka. Tipnul bych si, ze duveryhodnosti jejich vyzkumu byly podobne...
:-))

Nemuzete verit vsemu, co pisou... :-))))) Oni se ti psychologove se musi
taky necim zivit, a prece nenapisou, soucasna mlada generace je uplne stejne
zvrhla jako byla v jejich veku ta nase. Kdo by za nima pak chodil?

Dusan Dolezal

P.S. Ja bych skoro i necemu z toho veril, ale to si pak budu pripadat, jako
ze uz jsem starej... :-)))