OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Duben 8 11:28:37 CEST 2005

USA je holt zeme extremu, kazdej muze mit svuj tank, ale kdyz chcete
vlezt treba do letadla tak vam seberou krome otisku prstu i sponku do
vlasu nebo pilnik na nehty aby ste nahodou neunesli letadlo. I jejich
zakony a soudni spory jsou kolikrat uplne postaveny na hlavu. Rozhodne
bych tam bydlet nechtel.

ML