Odhad ceny MAX232 v skatulke

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Duben 8 11:15:24 CEST 2005

> Wow, pri 1k kusu me vyjde prevodnik na 20 potazmo 50 Kc ???
> Kde nakupujes, milerad nabidnu cenu lepsi :-))))

To byl samozrejme jen priklad. Jakoze je rozdil mezi cenou menenohoveho a vicenohoveho prevodniku a rozdil je i ve znacce (Maxim je neco jako SONY ;))

Jinak nakupuju u mistniho (Kolin) maloobchodu, sice nevim, jestli jim prodej soucastek taky neco vynasi, ale klidne mi prodaj jednu diodu a dva odpory ;) Oni jsou taky servis, takze si myslim, ze kdyz uz drzej sklad soucastek, tak je taky prodavaj. No a kdyz jsem naposledy kupoval ICL232, tak stal mozna k tem 50-ti korunam (pred 5-ti lety?).

P.K.