Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Pátek Duben 8 09:56:29 CEST 2005

Ako vidim, je tu dost KV radioamaterov.

Vedeli by pritomni pani zhodnotit z VLASTNYCH skusenosti rozne prijimace?
Nejde mi o recenzie, skor o
typ XXYY je dobry ale ....ladenie, selektivita, citatelnost signalu,
rychlost ladenia,...(ako dacia)
typ ZZXX ma lepsiu selektivitu a je lacnejsi (oktavia)
typ FFGG staci rozobrat, prestrihnut diodu DD a funguje to do 50MHz...(z
bmw mate audi)
na zaciatok je vhodny SS (fabia kombi)

Dakujem.

Jak to tady tak ctu... plany jsou hezke, ale - dyk to dneska  nema vubec
smysl delat / teda pokud to neni predmetem nejake zadane prace, sazky
atd../
 Stravite na tom spoustu casu, a vysledek bez poradnych meraku?? (
potrebujete minimalne generator, meric urovne - vf milivoltmetr)
Kupte si treba starsi ATS803A ( ma vysokou 1 MF tkze zadna zrcadla)
dodelejte si poradny preselector ( i to bude dost prace) a mate hotovo.
Nebo kupte nejakej lepsi komunikac ... ale dneska stavet radio??