OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pátek Duben 8 09:15:40 CEST 2005

Já vim, je pátek.

 Jirko, asi by jste měl definovat zemně patřící dle Vás do kulturni casti Evropy (sveta). Pokud víte o kousku Německa kde by se vám líbilo, je snadnějí se tam přestěhovat ne se snait změnit zbytek světa podle něho.

  Také znám místa, kde se například auta nekradou - Kanárské ostrovy. Prostě pro to, e se nedají vyvézt, prodat a na ostrově se auto dost rychle najde a i zloděj.

-> nevyplatí se auta krást neb zloděj z toho nemá přísluný zisk.

 Té jsou, byly oblasti kde trest byl tak tvrdej e nekalosti páchali jedinci z nutnosti (ukradls pravou rukou - mik a ruka uříznutá, ji s ní kráct nebude)

-> příli vysoké riziko dopadením a potrestání, nekalý ivel se stěhuje jinam nebo jde do extrému neb "nemá co ztratit"

 Chápu Vás, mne také rozčilují krádee, přepadání .... Přes to povauji za nebezpečnějí

>uplatky apod., neboli ono "neopravnene zvyhodneni",

nebot to platim ze svých daní a stojí nás to víc ne ukradnou malí zlodějíčci. Tim v nejmenim neomlouvam male zlodějíčky a jsem pro tvrdé tresty jak pro ně, tak pro zločiny bílých límečků.

Radek