vlastnosti ortuti

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Duben 8 08:18:00 CEST 2005

Ja jsem si jednou udelal takovy priblizny meric vakua tak, ze jsem
vzal manometr 100 kPa (v potrebach pro instalatery stoji neco pres
stovku), a posunul rucicku o par zoubku aby v nezatizenem stavu
ukazovala 100 kPa. Treba by se tam dal pridelat vhodny mikrospinac a
problem by byl vyresen. Udaj sice trochu zavisi na pocasi ale v tehle
aplikaci to IMHO nemuze vubec vadit.

Ales Prochaska