stojan na vodu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Duben 7 23:20:40 CEST 2005

At 22:31 7.4.2005 +0200, Jirka wrote:

>1) obchodnik, co vymyslel, ze bude prodavat balenou vodu (myslim
>skutecne obycejnou vodu - ne treba mineralky, casto s horsimi parametry,
>nez ma ta, co tece z kohoutku...), je svym zpusobem genialni. Vydelavat
>na lidske hlouposti se totiz kazdemu nepovede. Neslo by treba prodavat
>stlaceny vzduch (z Karlstejnska, Krivoklatska, nebo te Sumavy) ve sprayi?

S tim souhlasim...

>2) zakaznik, co to kupuje, by si zaslouzil metal za idiocii.

OK, jsem jeden z nich, protoze se mi to libi, ze mam porad teplou vodu na
caj. Premyslel jsem, jak ty soudky naplnit z vodovodu, ale problem je, jak
je pak nasadit do toho dispenzeru. Tak me napadlo jeden soudek ve dne
provrtat a napoustet ho hadici z vodovodu ;-)

BTW: Ale videl jsem i takove zarizeni, ktere se pripojilo na vodovod a CO2
flasku a umelo to to same a jeste navic sodovku a odpadnulo to saskovani se
soudkama. Asi to nekde pujde koupit, nemate nekdo tip?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz