vzorky

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Čtvrtek Duben 7 23:05:23 CEST 2005

> Obecne ale nejvetsi problemy jsou s SMD soucastkami v mnozstvi
> nekolika stovek kusu. Rekneme, ze potrebujete cca 300 ks
> trochu atypicke soucastky a jste v prdeli jak Bata s drevaky.
> Najednou zjistitem ze bud Farnel, RS a podobni s prirazkou,
> nebo cela role s 4000 kusy. :-((((
No jo, ale tech 4000 kusu vetsinou vyjde stejne draho jako tech 300 s
prirazkou (nekdy i levneji). Tady je potreba si uvedomit, jak to tam
asi tak muze vypadat. Jen pro predstavu kolik je hodnot rezistoru?
kolik velikosti? a podobne s kondenzatory. Ja byt obchodnik, tak si to
skladovani a hlavne papirovani a patlani s kusovkou taky necham pekne
zaplatit.
Jinak co se tyce vetsich obcodniku. Jde z nich vyzdimat pomerne slusna
cena i pri mensich odberech. Jen museji mit pocit ze casem toho clovek
odebere minimalne vagon. Obchod je proste trosku necista hra.

Milos